نوشته شده توسط : admin
 

قایق های کف شیشه ای کیش

سفر به دریای آرام کیش با قایق های کف شیشه ای که سرتاسر کف آن از شیشه پوشیده شده است یکی دیگر از تفریحات جزیره کیش به شمار می آید. آب هاي اطراف جزيره کيش محل زندگي انواع گوناگون موجودات دريايي نظير مرجان ها، ماهاي تزئيني و خوراکي، توتياها، خرچنگ ها، ستاره دريايي و ... می باشد، تماشای این زیبایی ها برای گردشگران تور کیش با این قایق های کف شیشه ای امکان پذیر گشته است این قایق ها در دل دریا می روند و مسافتی را می پیمایند تا به ناحیه ای که مرجان و ماهی زیادتری دارد برسند در طی عبور از مناطق مختلف ساحل مى توانيد مرجان ها و ساير موجودات دريايى كف دريا را از نزدیک ببینید و تجربه ای خاطره انگیز از این سفر تور کیش 94 کسب کنید .اين قايق های کف شیشه ای در اسکله تفريحي مستقر هستند و با استفاده از نورافکن امکان گشت دريايي شبانه را نيز فراهم می کنند.

تصویر زیر مربوط به عکس یک مرجان است

قایق های کف شیشه ای کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: قایق های کف شیشه ای کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

پارک شهر کیش

 

تور کیش پارک شهر

پارک شهر یکی از زیباترین پارک های جزیره کیش می باشد که برای گردشگران عزیز تور کیش عید فطر 94 سرگرمی لازم را فراهم آورده است. این پارک دارای یک دریاچه مصنوعی , پیست اسکیت , پیست دوچرخه سواری , زمین ورزش , آب نمایی زیبا , میدان گل و.... می باشد که به جذابیت این پارک افزوده است. لازم به ذکر است که  حدود 45% از این پارک دارای پوشش گیاهی ای است که با آب و هوای کیش سازگار هستند و دیوارهای اطراف پارک با نقاشی های زیبای هنرمندان این جزیره مزین شده و زیبایی پارک را دوچندان کرده است.

تور کیش پارک شهر

علاوه بر این پارک شهر کیش دارای مبلمان شهری زیبا و آلاچیق هایی است که گردشگران عزیز تور کیش خرداد 94می توانند در این آلاچیق ها بشینند و استراحت کنند و از هوای مطبوع این پارک نهایت لذت ببرند. دریاچه مصنوعی این پارک بزرگترین دریاچه مصنوعی این جزیره می باشد که اولین بار ساخته شد و دارای 20 الی 30 قایق پدالی است تا گردشگران بتوانند در این دریاچه به راحتی قایق سواری کنند.

تور کیش پارک شهر

زمین بازی کودکان طوری طراحی شده است که در فصل تابستان که هوا بسیار گرم است مسقف می شود و کودکان شما به راحتی بتوانند بازی و انرژی خود را تخلیه کنند. از برنامه های سازمان منطقه آزاد جزیره برای توسعه این پارک زیبا این است که یک پارکینگ در زمین یک هکتاری بسازد تا رفاه و آسایش گردشگران عزیز تور کیش تعطیلات خرداد 94را افزایش دهد. همچنین قرار است که یک شهر بازی فوق العاده بسازند که دارای زمینی به مساحت 5 هکتار می باشد. مسافران و گردشگران عزیز تور کیش تعطیلات خرداد 94می توانند در این پارک اوقات فراغت خود را سپری کنند و لذت ببرند.

تور کیش پارک شهر



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

رستوران های جزیره کیش

رستوران های کیش غذاهای لذیذ و متنوعی اعم از غذای ایرانی , فرنگی و دریایی را برای مهمانان خود سرو می کند. به دلیل اینکه تنوع صید از آب های اطراف جزیره بسیار زیاد می باشد رستوران های این جزیره با محصولات دریایی از مهمانان خود پذیرایی می کنند می کنند و همین امر باعث جلب توجه بسیاری از گردشگران و مسافران عزیز تور کیش تعطیلات خرداد 94شده است. البته لازم به ذکر است که در رستوران های کیش قیمت متوسط غذا نسبتا بالا است. علاوه بر این رستوران های جزیره کیش دو دسته هستند: دسته اول رستوران هایی که دارای موسیقی زنده هستند و دسته دوم رستوران هایی که فقط غذا سرو می کنند. رستوران هایی که دارای موزیک زنده می باشند بسته به کیفیت موسیقی های اجرا شده از قیمت های متفاوتی برخوردارند اما قیمت آن ها تقریبا 4 برابر رستوران هایی است که فقط غذا سرو می کنند.

برخی از رستوران های جزیره کیش:

رستوران آب و برق (غذای ایرانی): 4424881

رستوران آیدین (غذای ایرانی): 4432468

رستوران پدیده البرز (غذای ایرانی): 4434272

رستوران پارس (غذای ایرانی): 4422614 

تور کیش رستوران خانه اسپاگتی

رستوران پدر خوب (غذای ایرانی-فرنگی): 4458594

رستوران کوه نور (غذای ایرانی-فرنگی): 4420590

رستوران رودکی (غذای فرنگی): 7697647

رستوران مریم (غذای فرنگی): 4422129

رستوران خانه اسپاگتی (غذای ایتالیایی): 7682923

رستوران شاندیز آبشار (غذای ایرانی-لبنانی): 7690900 

تور کیش رستوران شاندیز آبشار

رستوران بوف ( مرغ سوخاری-پیتزا-ساندویچ ): 4456166

رستوران تایم ( مرغ سوخاری-پیتزا-ساندویچ ): 4433542

رستوران کی اف سی ( مرغ سوخاری-پیتزا-ساندویچ ): 4423953

رستوران پاتوق ( پیتزا-ساندویچ): 4420633

رستوران توچال ( پیتزا-ساندویچ): 7697442

رستوران دکتر پیتزا ( پیتزا-ساندویچ): 4434360

رستوران کیش برگر ( پیتزا-ساندویچ): 4424394 

تور کیش رستوران کوه نور

رستوران برادران ( نان و کباب ): 7699225

رستوران البرز ( نان و کباب ): 4432461

رستوران عالیجناب ( نان و کباب ): 4440516

تور کیش رستوران های کیش

رستوران نقش جهان ( رستوران سنتی): 4420390

رستوران بام زعفران ( چای و قلیان ): 4423660

چایخانه مریم ( چای و قلیان ): 7691738 

مسافران تور کیش تعطیلات خرداد 94بدانند که ما در اینجا فقط به تعداد اندکی از رستوران های جزیره زیبای کیش اشاره کرده ایم.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های جزیره کیش,رستوران های خوب کیش, بهترین رستوران های کیش , رستوران های لوکس کیش, رستوران های ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

مرکز خرید پدیده کیش

 

تور کیش مرکز خرید پدیده

مرکز خرید پدیده کیش از بهترین و کامل ترین مراکز خرید کیش می باشد. این مرکز خرید در نزدیکی رستوران پدیده شاندیز قرار گرفته است. مرکز خرید پدیده شاندیز 110 روزه و با یک معماری زیبا و هنرمندانه ایرانی ساخته شده است. این مرکز خرید بسیار بزرگ است و متشکل از قسمت های مختلفی مانند غرفه های فروش اجناس , رستوران , کافی شاپ می باشد. همچنین موسیقی زنده و قرعه کشی و اهداء جوایز نیز در این مرکز خرید برگزار می شود. غرفه های این مرکز خرید خرید مشغول به فروش انواع کیف , کفش , پوشاک , لوازم خانه , لوازم آرایشی و بهداشتی , مواد غذایی و... می باشند. مسافران تور کیش خرداد 94 تعطیلات نیمه شعبانمی توانند هر آنچه را که می خواهند در این مرکز خرید تهیه نمایند.

تور کیش مرکز خرید پدیده

 

 

 

 

 

تور کیش مرکز خرید هایپر مارکت

مرکز خرید هایپر مارکت در خیابان فردوسی جزیره کیش و در زمینی به وسعت 8000 متر مربع ساخته شده است که بسیار مجهز و مدرن می باشد. مسافران تور کیش خرداد 94 در این مرکز خرید می توانند تمام آنچه را که نیاز دارند تهیه نمایند و همچنین از سایر کالاهای متنوع آن بهره مند شوند. غرفه های این مرکز خرید در زمینه های مختلفی مانند میوه , مواد غذایی , لبنیات , لباس , کیف و کفش , لوازم آرایشی و بهداشتی , وسایل تزئینی زیبا , لوازم خانگی و.... مشغول فعالیت می باشند. مرکز خرید هایپر مارکت کیش هر روز از ساعت 9 صبح تا 1 بامداد آماده خدمت رسانی به مسافران و گردشگران عزیز تور کیش خرداد 94می باشد.

تور کیش مرکز خرید هایپر مارکت

 

تور کیش مرکز خرید هایپر مارکت

 

 

 

 

مرکز خرید صدف کیش



مرکز خرید صدف در شهرک صدف کیش و در فاز پنج این شهرک در زمینی به مساحت 2910 متر مربع واقع شده است. بازار صدف یک مرکز خرید محلی می باشد. این مرکز خرید در سال 1384 در مجتمع صدف افتتاح شد که متشکل از دو طبقه است. این مرکز خرید دارای 66 غرفه می باشد که در زمینه پوشاک , مود غذایی و هر آنچه که شما نیاز داشته باشید فعالیت می کنند. مسافران عزیز تور کیش تعطیلات خرداد 94  با گردش در این مرکز خرید می توانند هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش,مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , بهترین مراکز خرید کیش , مراکز خرید ارزان کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هتل گلدیس کیش

 

 

تور کیش هتل گلدیس


هتل گلدیس کیش از هتل های قدیمی کیش می باشد که در سال 1369 طی یک قرار داد 10 ساله توسط مدیر سازمان عمران جزیره زیبای کیش به امضاء رسید که این هتل با عنوان هتلی دو ستاره به مدت 10 سال فعالیت داشته باشد. در سال 1379 این هتل دست خوش تغییراتی قرار گرفت و همچنان به فعالیت خود ادامه میدهد.مسافران تور کیش خرداد 94 می توانند در این هتل به راحتی اقامت داشته باشند زیرا هتلی پر سابقه و مناسب است. پرسنل هتل با احترام فراوان پذیرای مهمانان عزیز خود می باشند. رستوران این هتل دارای غذاهای متنوع و خوش مزه ای می باشد و مسافرانتور کیش خرداد 94 می توانند از نوش جان کردن آن لذت ببرند.

 

 

 

 

 

 

 

 

تور کیش هتل قاصدک کیش

 

هتل قاصدک کیش به لحاظ قیمت بسیار مناسب است و به همین جهت مورد توجه مسافران تور کیش خرداد 94 قرار گرفته است. خوب است بدانید که نام سابق این هتل آرامش بوده است. علاوه بر این هتل قاصدک کیش برای مسافران خارجی که به قصد تمدید ویزا به جزیره زیبای کیش سفر کرده اند نیز مناسب می باشد. این هتل در واقع یک مهمان پذیر است اما دارای اتاق های بسیار تمیزی می باشد و مهمانان عزیز با خیالی آسوده می توانند در این هتل اقامت کنند. برای مسافران تور کیش تعطیلات خرداد 94که می خواهند در اتاق های 4 و 5 تخته با قیمت مناسب اقامت داشته باشند هتل قاصدک می تواند انتخاب خوبی برای آن ها باشد.

 

تور کیش هتل قاصدک کیش

 

 

 

 

 

تور کیش هتل ونوس

هتل ونوس کیش یکی از هتل های خوب و نوساز کیش می باشد که در نزدیکی مرکز خرید ونوس کیش واقع شده است. به همین دلیل مسافران تور کیش عید فطر 94که در این هتل اقامت دارند به راحتی می توانند به این مرکز خرید بروند و از خرید خود لذت ببرند.از امکانات رفاهی این هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد:سالن بیلیارد , خشکشویی , صندوق امانات , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوش مزه و... . مسافران تور کیش عید فطر 94با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و از سفر خود لذت ببرند.

تور کیش هتل ونوس

 

تور کیش هتل ونوس

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin
 

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کيش از جمله هتل های تمییز می باشد که مسافران تورکیش از جمله مسافران هتل آرامش کیش می باشند که در يکی از مناطق گردشگری و تفریحی جزيره زیبای کيش قرار گرفته است. هتل آرامش کیش به بازارهای شهر بسیار نزدیک می باشد مانند : مرکز خرید ونوس و بازار مريم، مرکز خرید زيتون، بازار مرکز تجاری  می باشد و به مراکز تفريحی مانند: اسکله بزرگ تفريحی، سالن بولينگ مريم، مرکز ورزش دريايی ، موجب شده تا هتل آرامش کیش موقعيت ويژه ای داشته باشد. هتل آرامش کیش هتلی بسیار مناسب برای اقامت خانوادگی مسافران تورکیش می باشد.

آدرس هتل آرامش کیش : جزیره کیش , میدان ساحل , مقابل مرکز خرید زیتون , هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل آرامش کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش

مسافران تور کیش 94  می توانند از این مکان زیبا دیدن کنند.
باغ پرندگان کیش که در داخل پارک دلفینها واقع شده است دارای پنجاه و هفت نوع پرنده از قبیل پنگوئن آفريقايي ،توركو، قو،انواع گوناگون لك لك،طوطي ماكائو ،شترمرغ،توكان،پليكان و گونه های کمیاب تمساح با پوزه کوچک است این گونه های متفاوت از سراسر دنیا از قبیل استرالیا،آمریکای جنوبی ،آفریقا و شرق آسیا جمع آوری شده است.در تور کیش 94  از این باغ لذت خواهید برد.

 مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: باغ پرندگان کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

  هتل  مريم کیش


 

تور كيش هتل مريم

 

 

در تور کیش 94 در این هتل اقامت کنید .هتل چهار ستاره مريم كيش با طراحی شبيه به يك كيك عروسی در شب جلوه زيبايي دارد . اين هتل در مجاورت  بازار مرواريد و پرديس ، پانيذ ، مجتمع تجاري و فروشگاه بال قرار گرفته  . طراحی خاص اين هتل در لابی ، درب ورودي و اتاقها اين هتل را در زمره هتلهاي چهار ستاره خوب كيش قرار داده .

مسافران تور کیش 94 در سفر به کیش از این هتل زیبا دیدن کنند. در سه طبقه نخستین هتل، اتاقها و سوئیتهای بزرگ و راحت قرار گرفته اند و در طبقه چهارم در محیطی آرام، کافی شاپ هتل جای دارد. سالن صبحانه و رستوران هتل  مریم نيز  با انواع غذاهای سرد و گرم در طبقه همکف جای دارند .

در تور کیش عید 94 از بازدید این هتل لذت خواهید برد.

 

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل مریم کیش ,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هتل ارم کیش

 تور كيش هتل ارم

 

مسافران تور کیش 94 در سفر به کیش می توانند در این هتل اقامت کنند. هتل پنج ستاره ارم در مرتفع ترين  بخش توريستی شمال شرقی جزيره زيباي کيش بنا شده . اين هتل   مشرف به آبهاي نيلگون خليج فارس بوده و داراي مساحتی حدود يکصد هزار متر مربع عرصه واعيان می باشد . هتل ارم مجهز به سيستم تهويه مطبوع مرکزي فضاي سبز  با درختان نخل وگل وگياه ومحوطه سازي وآبنما ميباشد.در تور کیش نوروز 94 در این هتل اقامت کنید. از امكانات هتل ارم ميتوان به استخر و سونا ، رستوران، کافي شاپ هاي متنوع با انواع غذاهاي ايراني وخارجی،رستوران گردان ،رستوران سنتی ،فست فود،تالارهاي مخصوص ازدواج وجشن تولد و همچنين دو سالن آمفی تئاتر 50 و400 نفره و يک سالن کنفرانس 40 نفره اشاره كرد . گالري وسالن چند منظوره کلوپ ورزشي وتفريحی وسالن بيليارد از ديگر امکانات هتل  ارم است.

در تور کیش 94 از امکانات این هتل لذت خواهید برد.

 

 

مطالب مرتبط:

هتل ارم کیش

هتل گراند کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ارم کیش ,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هتل شایان کیش

تور كيش هتل شايان كيش
 

 

در تور کیش 94 در این هتل اقامت کنید.هتل پنج ستاره شايان كيش از بزرگترين و قديمى ترين هتل هاي  جزيره کيش است . هتل شايان داراي ۱۹۵ اتاق  ، سوئيتهاى ساحلى ، سوئيتهاى معمولى و رويال ، اتاقهاى رو به دريا و جزيره و همچنين دوبلکس هاى لوکس است .

در تور کیش 94 در اینجا اقامت خوشی خواهید داشت.

 

از امكانات هتل شايان ميتوان به موارد زير اشاره كرد: رستورانهاى ايرانى و فرنگى ، آرايشگاه ، کافي‌نت و گيم‌ نت ، پارکينگ اختصاصى ، خشکشوئى، سالنهاى کنفرانس ، سالن تفريحات سالم و همچنين خدمات فکس ، کافى شاپ، دسترسى آسان به مراکز خريد،دريا و ...

در تور کیش عید 94 از امکانات این هتل لذت خواهید برد.

 

مطالب مرتبط:

هتل شايان كيش

هتل مارينا پارك كيش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل شایان کیش ,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هتل شایگان کیش

تور كيش هتل شايگان

.

.

.

.

.

 

مسافران تور کیش 94 در این هتل اقامت کنید.هتل شايگان كيش به مساحت بالغ بر 11 هزار متر در 7 طبقه بنا شده . از امكانات هتل شايگان ميتوان به سونا ، كافي شاپ ، سالن بيليارد ، سالن ماساژ ، رستوران و.. اشاره كرد.

کلوپ ورزشی  هتل شايگان شامل استخر سرپوشيده با درجه آب کنترل شده، جکوزی، سونای بخار، سونای خشک، بدن سازی، بوفه، ماساژ، ناجی و مربی، حوضچه آب سرد، استخر کودکان می باشد و در طبقه همکف هتل قرار دارد.در تور کیش نوروز 94 از اقامت در این هتل لذت خواهید برد.

 

سالن  بيليارد و اسنوکر در طبقه زيرين هتل قرار دارد و دارای دوازده ميز مخصوص بيليارد و اسنوکر  می باشد.

در تور کیش 94 از امکانات غاین هتل استفاده کنید.

 

 زمين تنيس رو باز هتل در فضای سبز شمالی هتل قرار دارد.با توجه به شرایط هوائی جزيره بازيکنان می توانند در شب نیز از زمين استفاده نمايند.

مطالب مرتبط:

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل شایگان کیش ,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin
 

 

ghayegh kaf shihsheii kish

آبهایی در اطراف جزیره کیش وجود دارد محیط و فضایی بسیار مناسب برای زندگی و رشد انواع مختلف موجودات دریایی مانند مرجان ها، توتیاها،  ماهی های خوراکی،و تزئینی ستاره دریایی خرچنگ ها و غیره است. با قایقهای کف شیشه ای تماشای اعماق زیبایی آبهای جزیره کیش ممکن می شود. قايق ها مسافتی را طى می کنند تا به ناحیه ای كه ماهى و مرجان زیادتر هستند برسند ، در مسیر عبور از منطقه های ساحل موجودات دريايى كف دريا و مرجانها می توانید ببینید و لذت ببرید . قایقها در اسکله تفریحی وجود دارند و گشت دریایی در شب هنگام با استفاده از نور افکن امکان پذیر شده است.

 

 

 

 

پارک ساحلی مرجان کیش

پارک ساحلی مرجان کیش در نزدیکی بازار مرجان کیش واقع شده است ، از جذابترین و زیباترین مراکزهای جالب جزیره زیبای کیش می باشد که راه ارتباطی از بازار مرجان به دریا است. اکثر مسافران تور کیش و ساکنان جزیره زیبای کیش درمجاور پارک مدتی را برای تفریح در پارک ساحلی مرجان کیش می گذرانند. و از چشم انداز دیدنی و جذاب ساحل جزیره زیبای کیش لذت می برند. فضای دیدنی پارک ساحلی مرجان کیش و آلاچیق ها فضای بسیار مناسبی ایجاد کرده است که به دور از سرو صدای بازار در کنار دریا و چشم انداز های بی نظیر و زیبای طبیعت لذت ببرید و در مدت زمان اقامت در جزیره کیش از نواحی که دارای ساحل شفاف و خیلی زلال عکسهای خاطره انگیز بگیرید و لذت ببرید و سفری به یاد ماندنی را با تور کیش تجربه کنید .

 

 

 

 

کلبه هور جزیره کیش

کلبه هور کیش از جاذبه های دیدنی کیش است که براى نمايش گذاشتن و استفاده از انرژى‌هائى که در قرن کنونی کمتر مورد استفاده می گیرد. کلبه هور جزیره کیش در غربی ترین منقطه کیش دماغه ای می باشد که از قدیم کلبه هور نام داشته است. کلبه هور جزیره کیش منطقه ای مناسب برای غواصی است و در بیشتر سال پذیرای گردشگران زیادی می باشد به شکل صخره ای می باشد و از آن به هامور، سنگسر،  سرخو،  انواع مختلف صدف ها و لاک پشت ها در این منطقه بسیار است. علاقمندانی که به ماهیگیری علاقه مند می باشند در روزهایی که باد ملایم می باشد برای ماهیگیری به این منطقه می روند.

 

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin
 

 

hotel darush kish


هتل بزرگ داریوش کیش هتلی پنج ستاره‌ در جزیره کیش می باشد که با سرمایه‌گذاری حسین ثابت ساخته شده است. این هتل دارای طرح تخت جمشید می باشد. هتل دارای دو نمای خارجی "رو به باغ" و "رو به دریا" می باشد،و موجب افزایش زیبایی هتل شده است.

امکانات هتل داریوش کیش: اتاق بیلیارد , کافی شاپ در لابی , سالن کنفرانس , لاندری , صندوق امانات و مینی بار , داخل اتاقها امکان استفاده از کانالهای ماهواره ای وجود دارد, گشت در بازارها , گشت سیاحتی در جزیره زیبای کیش , کافی نت , صبحانه بوفه , ترانسفر , سالن بدنسازی

***********************************************************

Dariush Hotel Kish

   Dariush Hotel Kish


Dariush Grand Hotel in Kish Island is a five star hotel which is built with an investmentHussein sabetThe hotel is designed PersepolisThe hotel has two exterior of "TheGardenand "sea" is, and has increased the beauty of the hotel.  

Facilities Dariush Hotel Kish : Billiard Room , Coffee in lobby , Conference Room ,Laundry , Safety deposit box and mini bar , Inside the room there is the possibility of using satellite channels , Explore the markets , Sightseeing tour in the beautiful island ,Cafe , Buffet breakfast , Transfer , Gym . 

 

مطالب مرتبط :

هتل داریوش کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل داریوش کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هتل مارینا پارک کیش

Hotel marina park kish


هتل مارینا پارک کیش منطقه زیبای جزیره کیش قرار گرفته است. هتل مارینا پارک کیش در زميني به مساحتی بيشتر از 10 هكتار قرار دارد . در محیطی زیبا و سرسبز قرار گرفته است. ساحل هتل مارینا پارک کیش درياي مرجاني و خیلی زيباي خليج فارس دیده می شود . اولين و بهترین ماريناي كيش را در جزیره واقع شده است . اين محیط دلنشین و چشم نواز هر بيننده ا ي را به خود جلب میکند . معماری فوق العاده با دکوراسیون زیبا و تجهیزات مدرن و  همراه با طبیعتی زیبا می باشد.  کارکنان دوره دیده و با تجربه برای ارائه خدمات آماده می باشند تا لحظاتی به یادماندنی را تجربه کنید. امکانات هتل مارینا پارک کیش : سالن بدن سازی , استخر سرپوشیده , سونا بخار , اسپا و ماساژ تایلندی , جکوزی , زمین استاندارد تنیس , سالن زیبایی ویژه بانوان , کافی نت و کافی شاپ و پارک تفریحی از امکانات هتل مارینا پارک کیشمی باشد.

 ************************************************************

Hotel Marina Park Island

Hotel Marina Park IslandHotel Marina Park Island

Marina Park Hotel Kish Island is located in the beautiful area. Island Park Marina Hotel is located on a land area of 10 hectaresIt is located in a beautiful green environment.Beach Hotel Marina Park Island Coral Sea and Persian Gulf are very niceFirst and BestMarina is located on the island of Kish. The pleasant environment that will attract the eyeof any visitorWonderful architecture and beautiful decoration with modern facilities andbeautiful nature is. Trained and experienced staff are ready to provide services to makeyour experience memorable moments. 

Hotel amenities : Gym , Indoor Pool , Steam Sauna , Spa and Thai MassageJacuzziStandard Ground Tennis , Beauty salon for women , Cafe and Coffee Shop ,Amusement park, Island Park is an amusement park of Hotel Marina.

منبع : هتلهای کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل مارینا پارک کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin
 

 

بازار هایپر مارکت کیش

بازار بزرگ هایپر مارکت کیش در خیابان فردوسی جزیره زیبای کیش واقع شده است . بازار هایپر مارکت کیش بعد از تعطیلی مجددا افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد . از مزایای بسیار خوب بازار هایپر مارکت کیش اجناس متنوع مانند لوازم خانگی،  اسباب بازی،پوشاک،  لوازم بهداشتی و آرایشی، وسایل تزئینی و زینتی و غیره می باشد. این بازار مکانی بسیار مناسب برای خرید لوازم مورد احتیاج روزمره مانند میوه،لبنیات، غذا، شوینده و … است . ساعت کار بازار هایپر مارکت کیش از ساعت 9 صبح الی 1 بامداد است و مسافران و گردشگران تور کیش از این بازار استقبال می کنند.

 

 

 

 

 

بازار فجر کیش فروشگاهی است که روبه روی  درب اصلی بازار پردیس یک واقع شده است ولی به دلیل اجناس متنوع و تبلیغات برای فروش اجناس هزار تا پنج هزار تومانی مورد توجه بیشتر مشتریان قرار گرفته است . پوشاک مردانه و زنانه  مختلف و بچه گانه و کفش و کیف با مدل های متنوع و اسباب بازی و ادکلن و عطر و لوازم و وسایل تزئینی و ... با نرخ مناسب به مشتریان عرضه می شود . ولی در مورد اجناس پنج هزار تومانی تبلیغات می شود و اکثر اجناس بالای قیمت 10000 تومان به فروش می رسد .  مسافران و خریداران تور کیش معمولا دست پر از این فروشگاه خارج می شوند.

 

 

 

 

بازار ونوس کیش

 از بازارهای نسبتا قدیمی در جزیره زیبای کیش بازار ونوس کیش می باشد. بازار ونوس کیش از بازارهای کیش و از جاذبه های کیش می باشد و در طول سال گردشگران و مسافران زیادی به جزیره کیش جذب می شوند . این ویژگی بازار موجب شده که گردشگران و مسافران از این بازار دیدن نمایند. بازار ونوس کیش در دو طبقه ساخته شده است که بیشتر فروشگاههای بازار در طبقه اول قرار دارد و در طبقه دوم بازار ونوس کیش بیشتر دفاتر اداری و خدماتی .... به فعالیت مشغول هستند . بازار ونوس کیش بازاریست که اکثر عرضه کنندگان  پوشاک و البسه زنانه و در بازار فروش محصولات و لوازم خانگی کمتر فروش می رسد . بازار ونوس کیش در نزدیکی بازار مریم و در خیابان سنایی واقع شده است و تقریبا پانزده سال است که فعالیتش را شروع کرده است.

مطالب مرتبط :

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin
 

 

پیست کارتینگ کیش

اولین پيست كارتينگ در جزيره كيش و در ایران پیست کارتینگ كيش است با طولی حدودا 800 متر و عرض آن 7 متر از وسیع ترین و بزرگترین پيست هاي کارتینگ در خاور ميانه است و موتور های چهار چرخ ATV و در این مجموعه ورزشی اتومبیل های کنترلی وجود دارد و برای همه افراد قابل استفاده است. پيست کارتینگ كيش روباز می باشد و در هر سال چند هزار نفر از گردشگران و علاقه مندان به این مجموعه ورزشی می روند و میزبان اولين دوره مسابقه های كارتينگ قهرماني كشور می باشد كه موجب شده در ايران این رشته ورزشی در سطح استاندارد جهانی برسد. ورزش كارتينگ بسیار جذاب و هیجانی است و پایه اصلی ورزش رالی و اتومبيل رانى در سطح حرفه اى است.

 

 

 

مجموعه ورزشی المپیک کیش

مجموعه ورزشي المپيك کیش از بزرگترین مراکز ورزشی کیش است که در اکثر روزها مورد استقبال و توجه مسافران و گردشگران تور کیش واقع شده است این مجموعه ورزشی با امكانات استاندارد برای ميزبانی اردوهاي تيم هاي خارجی ، ورزشي ملي ، باشگاهي می باشد. مجموعه ورزشي المپيك کیش دارای دو زمين فوتبال چمن و  چند زمين تنيس , سالن مخصوص پينگ پنگ ، دو زمين ميني فوتبال چمن مصنوعي، دو سالن تمرين و مسابقات اسكواش ، استخر شنا مجهز شده  به سوناي خشك و بخار با سالن بدنسازي است، همچنین سالن چند منظوره ویژه ورزش هاي توپی و غیر توپی مانند واليبال، هندبال، بسكتبال، كشتي،فوتبال، جودو ، كاراته، تكواندو، خانه شطرنج و همچنین امكانات و تجهیزات براي دیگر ورزش ها در مجموعه ورزشي المپيك کیش مهیا شده است. چند سالن تجهیز شده ورزشي هم دراين مجموعه به زودی بهره برداري خواهد شد. 

 

 

 

 

باشگاه سوارکاری کیش

سواركاری ورزشی می باشد كه به غیر از اینکه در سلامت جسمانی تاثیر ویژه ای دارد ، موجب آرامش سواركار می شود و راحتی فکر و باعث تقویت اعصاب فرد سوارکار می شود باشگاه سواركاری كیش در بخش شمالی جزیره كیش، نزدیک دهكده المپیك است . باشگاه سوارکاری كیش برای اجرا و برگزاری مسابقات بین المللی خلیج فارس در سال 1372 تاسیس شد. ساخت اصطبل ها و مانژها و محوطه‌سازی با كیفیت قابل قبول رسیدگی و انجام شد .
در حال حاضر احداث بخشی از مانژ صحرایی برای گشت آزاد ، ساخت جایگاه های کافی و فضای سبز , ساخت پیست كورس باعث شده است كه باشگاه سوارکاری كیش شرایط میزبانی مسابقه های اسب دوانی كشوری را داشته باشد. در پایان سال ۱۳۷۶، چهل دوره مسابقه بزرگ كورس جایگاه ویژه برای اسب پیش از شروع مسابقه است كه در روبه روی هر اسب در وقت شروع مسابقه درب جایگاه باز خواهد شد. برای اولین بار در ایران در باشگاه سواركاری كیش به اجرا در آمد.
باشگاه سواركاری كیش هم اکنون پنجاه راس اسب از نژادهای تربرد، دوخون , دره‌شوی و عرب دارد.  اشتغال نیروی انسانی متخصص و درمانگاه دامپزشكی فعال است و شرایط مراقبت های علمی از اسب را فراهم کرده است.

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز ورزشی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش از هتل های خوب و تمییز کیش می باشد که برای اقامت خانوادگی بسیار مناسب است هتل ستاره طلایی کیش به مراکز خرید نسبتا دور می باشد به همین علت هتل ستاره طلایی کیش برای میهمانان و مسافران تور کیش خود سرویس حمل و نقل مهیا کرده است. هتل ستاره طلایی کیش به بعضی از مراکز تفریحی کیش مانند پارک آهوان نزدیک کی باشد. امکانات هتل ستاره طلایی کیش : لابی هتل , رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , کافی شاپ , تلویزیون , سرویس ایرانی , صندوق امانات , یخچال و غیره می باشد که اقامتی به یاد ماندنی را برای مسافران تور کیش به همراه دارد.

امکانات هتل ستاره طلایی کیش:

لابی، رستوران با انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ، تلویزیون، یخچال، سرویس ایرانی، صندوق امانات شخصی و...

منبع : هتلهای کیش

 

 

 

 

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش از هتل های دو ستاره جزیره کیش می باشد که تقریبا در مرکز کیش ساخته شده است. هتل قائم کیش دارای دو ساختمان مستقل که یکی قدیمی و دیگری نوساز است می باشد. هتل قائم کیش هشتاد اتاق برای خود دارد. این دو ساختمان  از رستورانی استفاده می کنند که دارای انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه می باشد. هتل قائم کیش به لحاظ موقعیت به مراکز خرید و ساحل دریا امکان دسترسی بهتری دارد.هتل قائم کیش در رو به روی بازار زیتون کیش قرار گرفته است.هتل قائم کیش بسیار تمییز و مرتب می باشد و مناسب برای اقامت خانوادگی می باشد و بیشتر مسافران تور کیش هتل قائم کیش را برای اقامت خود انتخاب می نمایند.

 

آدرس هتل قائم کیش: بلوار ساحل، روبروی بازار زیتون کیش

هتل قائم کیش


هتل قائم کیش

 


منبع : هتلهای کیش

 

 

 

 

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش هتلی سه ستاره می باشد نزدیک بازار پردیس دو  در میدان سیری ساخته شده است. هتل تعطیلات کیش دارای امتیاز 15 % تخفیف برای پارک پرندگان و بازدید دلفین ها می باشد. همچنین هتل تعطیلات کیش برای کودکان که کمتر از 5 سال سن دارند رایگان می باشد. در اکثر اتاق های هتل تعطیلات کیش که دو تخته به بالا هستند یک تخت تاشو هم وجود دارد. هتل تعطیلات کیش با اتومبیل تا فرودگاه کیش فقط 12 دقیقه فاصله دارد. امکانات هتل تعطیلات کیش : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , لابی , سالن مجهز برای کنفرانس , پارکینگ ویژه برای هتل , اینترنت در لابی هتل و همچنین در اتاقها , تاکسی سرویس برای مسافران تور کیش , سالن مجهز ورزشی , کافی نت و دیگر امکاناتی که برای آسایش و رفاه مسافران عزیز تور کیش در نظر گرفته شده است.

آدرس هتل تعطیلات کیش :  جزیره کیش ، بعداز بازار پردیس دو ، میدان سیری

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش

منبع : هتلهای کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 دی 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin
 

 

ghayegh kaf shihsheii kish

آبهایی در اطراف جزیره کیش وجود دارد محیط و فضایی بسیار مناسب برای زندگی و رشد انواع مختلف موجودات دریایی مانند مرجان ها، توتیاها،  ماهی های خوراکی،و تزئینی ستاره دریایی خرچنگ ها و غیره است. با قایقهای کف شیشه ای تماشای اعماق زیبایی آبهای جزیره کیش ممکن می شود. قایق ها مسافتی را طى می کنند تا به ناحیه ای كه ماهى و مرجان زیادتر هستند برسند ، در مسیر عبور از منطقه های ساحل موجودات دریایى كف دریا و مرجانها می توانید ببینید و لذت ببرید . قایقها در اسکله تفریحی وجود دارند و گشت دریایی در شب هنگام با استفاده از نور افکن برای مسافران و گردشگران تور کیش امکان پذیر شده است.

 

 

 

 

پارک ساحلی مرجان کیش

پارک ساحلی مرجان کیش در نزدیکی بازار مرجان کیش واقع شده است ، از جذابترین و زیباترین مراکزهای جالب جزیره زیبای کیش می باشد که راه ارتباطی از بازار مرجان به دریا است. اکثر مسافران تور کیش و ساکنان جزیره زیبای کیش درمجاور پارک مدتی را برای تفریح در پارک ساحلی مرجان کیش می گذرانند. و از چشم انداز دیدنی و جذاب ساحل جزیره زیبای کیش لذت می برند. فضای دیدنی پارک ساحلی مرجان کیش و آلاچیق ها فضای بسیار مناسبی ایجاد کرده است که به دور از سرو صدای بازار در کنار دریا و چشم انداز های بی نظیر و زیبای طبیعت لذت ببرید و در مدت زمان اقامت در جزیره کیش از نواحی که دارای ساحل شفاف و خیلی زلال عکسهای خاطره انگیز بگیرید و لذت ببرید و سفری به یاد ماندنی را با تور کیش تجربه کنید .

 

 

 

 

کلبه هور جزیره کیش

کلبه هور کیش از جاذبه های دیدنی کیش است که براى نمایش گذاشتن و استفاده از انرژى‌هائى که در قرن کنونی کمتر مورد استفاده می گیرد. کلبه هور جزیره کیش در غربی ترین منقطه کیش دماغه ای می باشد که از قدیم کلبه هور نام داشته است. کلبه هور جزیره کیش منطقه ای مناسب برای غواصی است و در بیشتر سال پذیرای گردشگران تور کیش زیادی می باشد به شکل صخره ای می باشد و از آن به هامور، سنگسر،  سرخو،  انواع مختلف صدف ها و لاک پشت ها در این منطقه بسیار است. علاقمندانی که به ماهیگیری علاقه مند می باشند در روزهایی که باد ملایم می باشد برای ماهیگیری به این منطقه می روند.

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin
 

 

هتل شباویز کیش

هتل شباویز کیش ابتدای جاده دنیا قرار گرفته است و در بخش جنوب شرقی جزیره دیدنی کیش به وسعت 20000 هزار متر مربع قرار گرفته است . هتل شباویز کیش دارای 92 اتاق و 276 تخت خواب خیلی مرتب و تمییز دارد. هتل شباویز کیش مناسب برای اقامت خانوادگی می باشد و رستوران هتل شباویز کیش با غذاهای متنوع و لذیذ آماده پذیرایی از مسافران و میهمانان تور کیش می باشد. هتل شباویز کیش به مراکز خرید و سواحل زیبای کیش نزدیک می باشد و به آسانی می توانید به این مناطق دسترسی داشته باشید.

منبع : هتلهای کیش



 

 

هتل خاتم کیش

هتل خاتم کیش هتلی مرتب و با اقامتی در نزدیکی بازار عرب ها واقع شده است که موجب شده دسترسی برای مسافران و گردشگران تور کیش به بازار عربهای کیش بسیار آسان شود. هتل خاتم کیش با 28 اتاق و 78 تخت و هتل خاتم کیش فضایی بسیار مناسب برای رفاه میهمانان و مسافران عزیز مهیا شده است. هتل خاتم کیش خاص خانواده های سپاه است و در هتل خاتم کیش می توانند اقامت کنند و خاطره بسیار خوشی را تجربه نمایند.

آدرس هتل خاتم کیش : خیابان میر مهنا , بلوار خاتم الانبیاء

 منبع : هتلهای کیش


 

 

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش در نزدیک بازار ونوس کیش است هتل ونوس کیش هتلی لوکس و تازه ساز است که خرید و بازدید از بازار ونوس کیش را برای گردشگران و مسافران تور کیش را آسان نموده است.  هتل ونوس کیش دارای خشکشویی و بیلیارد , صندوق امانات ,  رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ و آماده برگزاری از میهمانی ها و جشن های و مسافران و میهمانان تور کیش است.

آدرس هتل ونوس کیش : جزیره کیش , جنب بازار ونوس کیش

 

مطالب مرتبط :

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin
 

 

پیست کارتینگ کیش

اولین پیست كارتینگ در جزیره كیش و در ایران پیست کارتینگ كیش است با طولی حدودا 800 متر و عرض آن 7 متر از وسیع ترین و بزرگترین پیست های کارتینگ در خاور میانه است و موتور های چهار چرخ ATV و در این مجموعه ورزشی اتومبیل های کنترلی وجود دارد و برای همه افراد و مسافران تور کیش قابل استفاده است. پیست کارتینگ كیش روباز می باشد و در هر سال چند هزار نفر از گردشگران و علاقه مندان به این مجموعه ورزشی می روند و میزبان اولین دوره مسابقه های كارتینگ قهرمانی كشور می باشد كه موجب شده در ایران این رشته ورزشی در سطح استاندارد جهانی برسد. ورزش كارتینگ بسیار جذاب و هیجانی است و پایه اصلی ورزش رالی و اتومبیل رانى در سطح حرفه اى است.



 

 

مجموعه ورزشی پلاژ بانوان جزیره کیش

مجموعه ورزشی پلاژ بانوان جزیره کیش : در ساحل شمالی جزیره زیبای کیش پلاژ بانوان  روبه روی ساختمان اصلی شركت مخابرات با مساحتی تقریبا 20000 مترمربع بنا شده است. این مجموعه ورزشی درکل کشورمان بی مانند می باشد دراین مجموعه پلاژ بانوان خدماتی و تجهیزاتی مانند :  والیبال ساحلی وبوفه ، دوش آب سرپوشیده و شیرین صحرایی  ، تخت و سایه بان ،  سرویس های بهداشتی ،  امکانات ماساژ , نمازخانه ، رختکن با ظرفیت بالا ، غواصی و دستگاه و لوازم و وسایل بدنسازی برای استفاده کنندگان و مسافران تور کیش مهیا شده است . وجود ناجیان غریق اطمینان خاطر برای استفاده كنندگان از پلاژ کیش را دارد.




 

 

مجموعه ورزشی ساحلی پلاژ آقایان کیش

مجموعه ورزشهای ساحلی پلاژ آقایان کیش از جمله مجموعه هایی با مساحتی تقریبا 10000 مترمربع در ساحل شمال شرقی واقع شده است و دارای 3 زمین والیبال ساحلی ، یك زمین فوتبال ساحلی ، پلاژ آقایان ، امكانات و تجهیزات قایقرانی پاروئی ( تورینگ  - كانو ) ، دوش های سرپوشیده و روباز  ، بوفه ،رختكن ،  اتاق ماساژ ،  نمازخانه دارد .  وجود ناجی غریق ،  ایمنی و اطمینان خاطر مردم و مسافران تور کیش را به همراه داشته است . پلاژ آقایان در شمال شرقی جزیره کیش واقع شده است كه هم به صورتانفرادی و هم به صورت گروهی آموزش شنا دارد.  نورپردازی و بوفه پلاژ  ، دوش آب شیرین، برای استفاده در هنگام شب از خدمات و امکانات این پلاژ کیش می باشد.

آدرس مجموعه ورزشی ساحلی کیش : خیابان گلدیس – پشت مجتمع مسکونی آب و برق

مجموعه ورزشی ساحلی پلاژ آقایان کیش

 

 

 

 

 

مجموعه ورزشی مریم کیش

بعد از انقلاب اسلامی در ایران مجموعه ورزشی مریم کیش دارای بزرگترین سالن بولینگ می باشد، که دارای مجهزترین وسایل سرگرمی و بازی می باشد که برای بازی حرفه ای بولینگ 16 خط استاندارد دارد. در کنار این مجموعه بسیار عالی بولینگ یک سالن برای بازی عجایب , بازی کامپیوتری و یک سالن بزرگ دیگر برای بیلیارد که از 25 میز اسنوکر و بیلیارد تشکیل شده می باشد. مجموعه ورزشی مریم کیش سالن بزرگ و وسیعی برای بدن سازی خانمها و آقایان اختصاص داده که وسایل مجهز و پیشرفته بدن سازی دارد. مجموعه ورزشی مریم کیش مجلل ترین و زیبا ترین رستوران را دارد که در هنگام استراحت از غذاهای متنوع و لذیذ رستوران می توانید استفاده نمایید و آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران تور کیش می باشد.

 

مطالب مرتبط :

تور کیش لحظه آخری

قیمت تور کیش

تور کیش 94

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مراکز ورزشی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin
 

 

هتل ستاره طلایی کیش از هتل های خوب و تمییز کیش می باشد که برای اقامت خانوادگی بسیار مناسب است هتل ستاره طلایی کیش به مراکز خرید نسبتا دور می باشد به همین علت هتل ستاره طلایی کیش برای میهمانان و مسافران تور کیش خود سرویس حمل و نقل مهیا کرده است. هتل ستاره طلایی کیش به بعضی از مراکز تفریحی کیش مانند پارک آهوان نزدیک کی باشد. امکانات هتل ستاره طلایی کیش : لابی هتل , رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , کافی شاپ , تلویزیون , سرویس ایرانی , صندوق امانات , یخچال و غیره می باشد که اقامتی به یاد ماندنی را برای مسافران تور کیش به همراه دارد.

امکانات هتل ستاره طلایی کیش:

لابی، رستوران با انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ، تلویزیون، یخچال، سرویس ایرانی، صندوق امانات شخصی و...

منبع : هتلهای کیش

 



 

 

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش از هتل های دو ستاره جزیره کیش می باشد که تقریبا در مرکز کیش ساخته شده است. هتل قائم کیش دارای دو ساختمان مستقل که یکی قدیمی و دیگری نوساز است می باشد. هتل قائم کیش هشتاد اتاق برای خود دارد. این دو ساختمان  از رستورانی استفاده می کنند که دارای انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه می باشد. هتل قائم کیش به لحاظ موقعیت به مراکز خرید و ساحل دریا امکان دسترسی بهتری دارد.هتل قائم کیش در رو به روی بازار زیتون کیش قرار گرفته است.هتل قائم کیش بسیار تمییز و مرتب می باشد و مناسب برای اقامت خانوادگی می باشد و بیشتر مسافران تور کیش هتل قائم کیش را برای اقامت خود انتخاب می نمایند.

 

آدرس هتل قائم کیش: بلوار ساحل، روبروی بازار زیتون کیش

هتل قائم کیش


هتل قائم کیش

 


منبع : هتلهای کیش

 

 

 

 

 

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش هتلی سه ستاره می باشد نزدیک بازار پردیس دو  در میدان سیری ساخته شده است. هتل تعطیلات کیش دارای امتیاز 15 % تخفیف برای پارک پرندگان و بازدید دلفین ها می باشد. همچنین هتل تعطیلات کیش برای کودکان که کمتر از 5 سال سن دارند رایگان می باشد. در اکثر اتاق های هتل تعطیلات کیش که دو تخته به بالا هستند یک تخت تاشو هم وجود دارد. هتل تعطیلات کیش با اتومبیل تا فرودگاه کیش فقط 12 دقیقه فاصله دارد. امکانات هتل تعطیلات کیش : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , لابی , سالن مجهز برای کنفرانس , پارکینگ ویژه برای هتل , اینترنت در لابی هتل و همچنین در اتاقها , تاکسی سرویس برای مسافران تور کیش , سالن مجهز ورزشی , کافی نت و دیگر امکاناتی که برای آسایش و رفاه مسافران عزیز تور کیش در نظر گرفته شده است.

آدرس هتل تعطیلات کیش :  جزیره کیش ، بعداز بازار پردیس دو ، میدان سیری

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش

منبع : هتلهای کیش

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin
 تجهیزات نیروگاهی مپنا در کیش

 

 

 

شرکت مپنااز سال 81تاکنون بااستفده از مهندسی معکوس/طراحی محصول ونوآوری مهندسان ایرانی موفق به ساخت تجهیزات حوزه انرژی شده است.

معاون تحقیق وتوسعه شرکت مپنا امروز درچهارمین همایش بین المللی وهشتمین همایش ملی مدیریت فناوری درجزیره کیش گفت:این شرکت سهم ویژه ای برای تحقیقات وهمکاری با مراکز پژوهشی کشور قائل است.

دکتر محسن حامدی خودکفایی وصادرات محصولات نیروگاهی را مستلزم افزایش بوجه های تحقیقاتی وحمایتهای مالی دولت از تحقیقات بنگاه های اقتصادی دانست وافزود:سهم بودجه تحقیقاتی کشور از تولید ناخالص ملی، کمتر از کشورهای ترکیه/هند وچین است.

وی گفت: در حالیکه سهم بودجه تحقیقات کشور از تولید ناخالص کشور 43صدم درصد است این مقدار برای ترکیه86صدم/هند81صدو چین یک و98صدم درصد است.

معاون تحقیق وتوسعه شرکت مپنابامرور بودجه های تحقیقاتی 50ساله کشور گفت:اگرمی خواهیم تولید فکرکنیم وخلاقیتهای دانشمندان جوان ایرانی را به کالای سرمایه ای تبدیل وتجاری سازی کنیم ،باید راهی بهتراز آنچه که در گذشته پیموده ایم را بپیماییم.

شرکت مپنا ، ۸۵درصد از ظرفیت نصب شده شبکه برق کشور، با بیش از ۵۶ هزارمگاوات و به ارزش قراردادی بالغ بر ۳۰ میلیارد دلار را مهندسی، تامین تجهیزات، احداث یا سرمایه‌گذاری می کند.

این شرکت ازآغاز تأسیس در سال ۷۱، ۱۰۰ طرح به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد یورو را در کارنامه خود ثبت کرده است. علاوه بر آن ۶۰ محصول گوناگون و ۸۵ نوع خدمات مختلف را به مشتریان خود عرضه می‌کند.

چهارمین کنفرانس بین المللی و هشتمین همایش ملی مدیریت فناوری، با حضور كارشناسان و ميهمانان تور کیش و با موضوع 'نوآوری و تجاری سازی دانش و فناوری با تاکید بر نقش شبکه بنگاه های کوچک، متوسط، بزرگ و دانش بنیان10 و 11 آذردرجزیره ادامه دارد.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: تجهیزات نیروگاهی مپنا در کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

مسابقات كيش قابل مقايسه با ديگر مسابقات جهان نيست

مسترز فورنل اسپانیایی كه درزمره بهترين تنيسورهاي جهان است مسابقات فيوچرز كيش را ازنظر كيفيت، هماهنگي ، امكانات وبرنامه ريزي از بهترين مسابقات جهان دانست

به گزارش روابط عمومي واموربين الملل سازمان منطقه آزاد كيش ، مسترز فورنل اسپانیایی که پیش از این دررنكينگ جهاني درجايگاه ۲۳۶ تنیس‌باز برتر جهان قرار داشت موفق شد عنوان قهرمانی هفته یازدهم رقابت های بین المللی تنیس کیش را از آن خود کند.

 فورنل در بارسلونا علاوه بر اینکه یک بازیکن حرفه‌ای است در بخش مربیگری نیز فعالیت می‌کند و این بار برای نخستین بار با حضور در جزیره کیش در مسابقات بین‌المللی فیوچرز که در حال برگزاری است شرکت کرد.

وی در هفته اول مسابقات که هفته یازدهم رقابت ها در سال ۲۰۱۴ در ایران محسوب مي شود در بخش انفرادی و دوبل به همراه هموطنش قهرماني را از آن خود کرد.

فورنل با ابراز رضایت از نحوه برگزاری مسابقات اظهار داشت: برگزاری و سازماندهی مسابقات تا کنون بسیار خوب بوده و یکی از امتیازات این بازی ها برگزاری مسابقات در زمین های با کیفیت است. در سایر مسابقات در سراسر دنیا بازیکنان باید نگران محل اقامت، تغذیه و رفت وآمد باشند واين موضوع يكي از دغدغه‌های همیشگی بازیکنان است اما در کیش شرایط خوبي دراين بخش ها برای تنیسورها  و همچنين مسافران تور کیش كه به عنوان بازديد كننده حضور ميابند فراهم است.

تنيسور اسپانيايي افزود: من با وجود سابقه شركت دربسياري از رقابت ها چنین هماهنگي وكيفيتي‌ را در هيچ يك ازمسابقات كشورهاي مختلف ندیده بودم.

فورنل  ادامه داد: در اروپا هرگز چنین مسابقه‌ای با این شرایط پیدا نمی‌کنید. برگزارکنندگان مسابقات فیوچرز در اروپا چندان اهمیتی به بازیکنان نمی دهند و در اسپانیا چنین مسابقاتی برگزار نمی شود . البته من در مراکش هم مسابقه داده‌ام آنجا هم خوب بود اما قابل قیاس با کیش نیست و در این مسابقات امکانات رفاهی و تفریحی نیز برای تنیسورها فراهم است تا خستگی ۳ هفته ای مسابقات رفع شود.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان گفت:  با توجه به اینکه در این فصل شرایط جوی اکثر کشورها به ویژه اروپا بسیار سرد است کیش محل خوبی برای رقابت تنیسورها است به همین دلیل شاهد حضور بازیکنان خوبی در این بازی ها که به مدت ۳ هفته پیگیری می شود هستیم و با توجه به اینکه اینجا شرایط بسیار خوبی دارد به همه پیشنهاد می کنم تا در این مسابقات حضور يابند.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: مسابقات كيش قابل مقايسه با ديگر مسابقات جهان نيست ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هتل تاپ رز کیش

 
هتل تاپ رز کیش دارای امکاناتی از قبیل ترانسفر فرودگاهی, گشت جزیره ی رایگان , رستوران و بیست درصد تخفیف پارک دلفین ها و پرندگان می باشد. این هتل حدود دوازده هزار و پانصد متر مربع مساحت دارد که در شمال شرقی کیش ساخته شده است. همچنین دارای پنجاه اتاق و صد و چهل  تخت خواب می باشد.و همچنین هتل داریوش  برای مسافران تور کیش هتل داریوش آذر 93 مناسب است


عکس هتل تاپ رز کیش


عکس هتل تاپ رز کیش


عکس هتل تاپ رز کیش

آدرس:روبروى بازار پرديس - انتهاى خيابان ابن سينا-هتل تاپ رز کیش
تلفن:هتل داریوش

قیمت تور کیش هتل داريوش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل تاپ رز کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش دارای امکاناتی از قبیل سالن کنفرانس, کافى نت, سالن زيبايى بانوان, ماساژور, کافى شاپ لابى, کافى شاپ مشرف به لابي, روم سرويس, لاندرى, مينى بار و صندوق امانات, امکان استفاده از کانالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها, گشت سياحتى جزيره, گشت بازارها, ترانسفر رفت و برگشت فرودگاه, سرو آب معدنی و چای می باشد.


عکس هتل فلامینگو کیش


عکس هتل فلامینگو کیش

 


عکس هتل فلامینگو کیش

 

آدرس:بلوار امیر کبیر- خیابان دریا-هتل فلامینگو کیش 

هتل داریوش

قیمت تور کیش هتل داريوش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل فلامینگو کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هتل لوتوس کیش

این هتل سه ستاره که مانند سبک های قدیمی در دوره هخامنشیان طراحی شده است بسیار زیبا و تمیز است و در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع در سه طبقه ساخته شده است هتل لوتوس کیش در سال 90 تاسیس گردید این هتل بین المللی دارای لابی به مساحت هزار متر مربع است رستوران هتل انواع غذاهای فرنگی و ایرانی را ارئه میدهد.هتل دارای دو آسانسور،مینی بار و کافی شاپ است و هتل لوتوس کیش دارای 72 اتاق است .فضای سبز و باغ این هتل مساحتی به اندازه 1200 متر مربع نیز دارد.هتل لوتوس در قدیم به نام هتل لاله بود است که هتل بازسازی شده و در سال 90 گشایش یافت و مکانی راحت و خوب برای مسافرانتور کیش دی 93است

 

هتل لوتوس کیش

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل لوتوس کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هتل سورینت مریم کیش 

این هتل 4 ستاره در اسفند سال 90 به هتل های سورینت پیوست و دو ماه پس از آن بازسازی شد و در سال 92 هتل بازگشایی شد.هتل سورینت مریم کیش در قسمت جنوب شرقی میدان امیر کبیر کیش و قسمت مرکز کیش واقع شده است هتل به سبک اروپایی باروک طراحی شده است و دارای 4 طبقه و 56 اتاق و سوئیت مدرن است هتل تا ساحل و اسکله ،بازار مروارید،بازارهای پردیس 1 و 2 هایپر مارکت و تالار شهر دسترسی راحت دارد و مسافران تور کیش میتوانند به صورت پیاده به این مکانها درسترسی داشته باشند.هتل مجهز به تکنولوژی هوشمند bms است به طوریکه وسایل برقی مانند سیستم تهویه،روشنایی با ورود مسافر به صورت خودکار فعال می گردد.همچنین اتاقها مجهز به تلویزیون اینترنتی IPTV هستند که میهمانان میتوانند علاوه بر تماشای تلویزیون فعالیت های اینترنتی خود میتوانند از صورتحساب،مراکز گردشگری ،وضعیت آب و هوا و اوقات شرعی اطلاع پیدا کنند.

هتل سورینت مریم کیش

 

هتل سورینت مریم کیش

 هتل سورینت مریم کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل سورینت مریم کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : admin

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش که هتل 5 ستاره بین المللی است در مرکز جزیره کیش واقع شده است.این هتل در 2 برج جداگانه است که اتاقهای ضلع شمالی رو به چشم انداز زیبای دریا و ضلع جنوبی این هتل رو به جزیره و پارک بزرگ کیش می باشد.این هتل جدیدترین سیستم تهویه را دارا می باشدهتل در سال 84  و در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع تاسیس گردیدو ساخت آن هشت سال طول کشیده است.هتل ایران کیش دارای زیربنایی به اندازه 12000 متر مربع نیز می باشد همچنین دارا 22 واحد 50 تا 70 متری نیز هست هتل دارای امکاناتی از قبیل استخر،صبحانه ،ناهار و استقبال فرودگاهی نیز می باشد.و برای مسافران تور کیش زمستان 93 مناسب است

 

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ایران کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1393 | نظرات ()